En decideret uddannelse i “Kundefokuseret ledelse” er et “Missing link” i mange virksomheders uddannelse af deres ledere.

I bl.a. disse tidligere artikler:

“Knæk kundetilfredshedskurven og få en forbedret bundlinje. 8 konkrete anbefalinger”
“HR-funktionens 10 bidrag til en kundeorienteret kulturudviklingsproces”
“7 aktuelle, udfordrende spørgsmål til strategi- og budgetprocessen” og
“Customer Experience Management – Implementering trin for trin i praksis”

har jeg hejst flaget, om hvorvidt en decideret uddannelse i “Kundefokuseret ledelse” er et “Missing link” i mange virksomheders uddannelse af deres ledere. Dette skal ses i forhold til, hvor højt mange virksomheder på den ene side prioriterer kundefokus og kundetilfredshed…

Læs hele artiklen her: https://www.klauslund.dk/lederuddannelser-i-kundefokuseret-ledelse/

0 svar

Skriv en kommentar

Vil du være med i debatten?
Skriv gerne en kommentar!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *